Detaily projektu
Klient
Libor KokšalTechniky
tužka, digitalizace a vektorizace v software AdobePopis projektu
V roce 2013 jsem zcela zásadně přepracoval svůj firemní logotyp. Nehledal jsem, stejně jako u svých zákazníků, ani pro sebe nic komplikovaného. Naopak. Za každou mou prací je mé jméno. Monogram LK se tak stal logickou součástí názvu značky, pod kterou vystupuji. Samotný logotyp je tvořen jen minimálně stylizovaným textem designlk.cz. Původní tečka nad písmenem i byla nahrazena lichoběžníkem, stylizujícím tak velice decentně, v celku s písmenem i, tužku. Právě tužka je pro podstatnou část mé grafické tvorby hlavním pracovním nástrojem. Díky tužce a skicáku u mne vznikají firemní loga, náčrty struktury prezentací apod.
Volba barevnosti loga byla v mém případě také jednoduchá. Mám rád přírodu a volnost. Logicky mne dobíjí svěží zelená barva. V iniciálách mého jména se tedy v základní variantě logotypu tato barva objevila. Sekundárními barvami je – dle varianty a pozadí aplikace loga – černá nebo bílá. U grayscale varianty logotypu jsou iniciály lk v barvě světle šedé a ostatní znaky černé (případně bílé pro černé nebo velmi tmavé pozadí).
Písmo logotypu jsem volil v řezu heavy, který mu dává dostatečnou stabilitu a váhu. V praxi jsem již mnohokrát vyzkoušel aplikaci logotypu v různých velikostech i barevných variantách. Vše fungovalo tak, jak by u dobrého loga mělo. No jasně, co bych se nepochválil… 🙂